Re: urządzenia wielofunkcyjne - kompatybilność

On Sun, 29 Oct 2006, Paweł Kordys wrote:

> Witam
>
> Powolutku się przymierzam do zanabycia takowego urządzonka, nie
> potrzebuje ani super skanera ani super drukarki tak więc wydaje się to
> najlepszym rozwiązaniem. Mam prośbę o linki do stron ze spisem sprzetu
> kompatybilnego z pingwinkiem,

Jak coś ze stajni HP to wykaz jest tutaj:

http://hplip.sourceforge.net/supported_devices/inkjet_aio.html

Ja używam PSC 1510 po zainstalowaniu paczek z ww projektu (są w Etch) i
dodaniu drukarki do CUPSa wszystsko śmiga aż miło (łącznie ze skanerem).

--
Krzysztof Kin