RE: Autostart skryptu z firewalem

> Nie, jeśli to zrobisz w ten sposób. Od tego są odpowiednie opcje
> w /etc/network/interfaces lub równoważnie katalogi /etc/network/if-*.d

Dziękuję wszystkim za porady, ale teraz  czy jak skopiuję ten skrypt do
katalogu if-up.d (a może if-pre-up.d?) to efekt będzie taki sam czyli tak
czy tak skrypt będzie startował przy uruchomieniu systemu (bo wtedy
interfejs eth0 jest automatycznie podnoszony)

Co zrobić usunąć używając update-rc.d to co wcześniej zrobiłem czy skopiować
tylko skrypt do wyżej wspomnianego katalogu, które rozwiązanie jest lepsze?

PS.
/etc/network/interfaces

auto eth0
iface eth1 inet dhcp