Re: gnome-keyring

Witam,
Pracuje w środowisku xfce4, nie mam pełnego gnoma... to może być
istotne. Zainstalowałem oostatnio gksu, gksu wymaga gnome-keyring. Cóż
sie okazuje? Mimo iż mam piękne okienko przy podawaniu hasła i opcje
"zachowaj w bazie kluczy" klepie hasło za każdym razem. Do instalowałem
wobec tego gnome-keyring-manager, myśląc, że coś to wyjaśni, on
natomiast wita mnie "daemon keyring nie jest uruchomiony" . Szukałem
opcji konfiguracyjnych, jakichś Readme, czy innych manów i nic po prostu
jest to najgorzej udokumentowany pakiet jaki widziałem. Klepie wiec
przed uruchomieniem "managera":

pablo@ghost:~$ gnome-keyring-daemon
GNOME_KEYRING_SOCKET=/tmp/keyring-g4h0UZ/socket
GNOME_KEYRING_PID=8738

a powitanie wciąż takie samo. W sieci głucho.... Ktoś ma jakiś pomysł
Dla potomności i googla:
Rozwiązanie jest banalne, trzeba w konfiguracji xfce4 Ustawienia --> Sesje i uruchamianie > zaawansowane odchaczyć
   "uruchom usługi gnome przy starcie"

pozdr,
Paweł