Re: Aktualizacja przez apt-get

no witam !

ściągniete  pakiety znajdziesz  /var/cache/apt/archives

a jeśli chodzi o aktualizacje to najpierw chyba trzeba pociągnąć liste
pakietów  żeby sobie aktualizowac to Debiana ale to mi się tylo tak wydaje

pozdrawiam

--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030