Re: [FLUG] Spotkanie WARLug - Środa, 25 października 2006, godz. 18:15

Maciej Juchno napisał.
> Witam,
> Po dłuższej przerwie ruszają spotkania w ramach WARLuga.
> Oto szczegóły pierwszego spotkania:
> Data:
> Środa, 2006-10-25, godz. 18:15
> Prelegent:
> Łukasz Bromirski
> Tytuł:
> Routing dynamiczny w systemach Open Source
> Poziom: średniozaawansowany
> Miejsce: Budynek Wydziału MiMUW, sala 5440, ul. Banacha 2, Warszawa
> Streszczenie:
> Na spotkaniu omówione zostaną teoretyczne zagadnienia związane z
> [...]
Witam.
O tym razaem spotkanie bedzie mozna odsluchac poprzez Internet i
pozniej sciagnac material audio. Wiec chyba wiadomosc warto
przekazac dalej do grup linuxowych i umiescic na LUG-owej tablicy
oglaszeniowej plug-info.
Coz ja tym razem zadowole sie jedynie materialem audio.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0