Re: Aktualizacja przez apt-get

On Mon, Oct 23, 2006 at 08:49:00PM +0200, malkowitch wrote:
> Mam pytanie czy i jak się da pobrać przez apd-get wszystkie pakiety
> związane z danym do wybranego katalogu?. Żebym mógł, np na
> stacjonarnym komputerze z Debianem

Innymi słowy chcesz te pakety jedynie ściągnąć? Rozwiązanie trochę
naokoło, ale skuteczne - "apt-get -f" pobiera pliki, które lądują w
jego keszu (zdaje się, że w katalogu /var/apt/cache), skąd już możesz
je skopiować.

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne