Re: Postfix zmiana ip

Można to zrobić w postfixie zmieniając nasłuchiwanie w /etc/postfix/main.cf:
inet_interfaces = X.X.X.X
Nie da się jednak (przynajmniej wg mojej wiedzy) ustawić Postfixa żeby
nasłuchiwał na wszystkich interfejsach a wysyłał z jednego (jak np. w
sendmailu).

Kuba

--
Kuba Plichciński

www.FabrykaHostingu.pl
Najlepsza hurtownia hostingu dla Webmasterów i Firm IT