Re: fakeraid na HP Proliant - problem z odpaleniem Sarge po instalce

On Fri, Oct 20, 2006 at 10:31:24PM +0200, knick wrote:
> Dziwi mnie ze Debian w procesie instalacji sam nie zrobil mi
> odpowiedniego initrd na podstawie tych modulow, ktore mial zaladowane w
> procesie instalacji. Dodal do initrd zaladowane przeze mnie manualnie
> sd_mod i megaide ale o czyms innym zapomnial? Dziwne. Pewnie cos namotalem.

mkinitrd jest w sumie dość prymitywny, i w większości przypadków musi
"wiedzieć" o jakimś module, żeby móc zrobić działający ramdysk.

Właśnie sobie przypomniałem, że oprócz odpowiedniego modułu musi też
umieć sobie zrobić tymczasowe urządzenie w /dev, żeby je móc zamontować
i zpivotować (spivotować?) się na nie, choć w sumie 2.4.x to nie
instalowałem już od paru ładnych lat...

A nie możesz po prostu spróbować na 2.6?

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216