Re: fakeraid na HP Proliant - problem z odpaleniem Sarge po instalce

Marcin Owsiany napisał(a):
... jest prawie na pewno efektem tego, że brakuje
jakiegoś modułu.

Najlepiej w momencie, gdy masz zamontowany ten RAID odpisz sobie
listę załadowanych modułów,
No wlasnie tak robilem :) Gdy mialem widoczny RAID(poprzez bootowanie z plyty instalacyjnej i doladowanie z konsolki tylko dwoch modulow sd_mod i megaide) walnalem lsmod i spisalem sobie zaleznosci modulow, ktore uwazalem za kluczowe do odpalenia RAID'a. Potem spostrzezenia przelalem na /etc/mkinitrd/modules, a jak nie poskutkowalo to na plik loadmodules znajdujacy sie wewnatrz pliku initrd. Widocznie cos musialem przeoczyc. Dziwi mnie ze Debian w procesie instalacji sam nie zrobil mi odpowiedniego initrd na podstawie tych modulow, ktore mial zaladowane w procesie instalacji. Dodal do initrd zaladowane przeze mnie manualnie sd_mod i megaide ale o czyms innym zapomnial? Dziwne. Pewnie cos namotalem.
następnie zrób initrd z DELAY ustawionym na
coś niezerowego, depnij enter przy ładowaniu systemu kiedy trzeba i
eksperymentuj z ładowaniem modułów z palca
Faktycznie dobry trik. Zapomnialem ze cos takiego mozna zrobic. Dzieki za pomoc. Sprawdze w poniedzialek jak tylko bede w robocie i przy serwerku