Re[2]: Lamerskie pytnia

> Dnia środa, 18 października 2006 16:30, John Malkowitch napisał:
>Próbowałem zaisntalować rara na debianie ale system
> wyrzucił mi, że brakuje jakiejś biblioteki. Była to zdaję się libc czy
> cośtakiego. Doczytałem się, że mam zdaję się ją w wersji 5 a jest
> wymagana 6.
> Doszłem do wniosku, że zaktualizuje sobie g++ ale wchodząc na
> debian.org zagubiłem się czytając bo każdy pakiet jestzależny od
> innego. Ni jak nie wiem które pobrać.
>
> Wersja: Debian 3.1 r2 Sarge i386 z KDE
>
>uzywaj apta
>
>apt-get install rar

> [...]

Ok. Ale czy ktoś próbował łączenia z internetem przez
kabel(przejściówkę) USB>ETH ?

Załużmy, że chce pobrać pakiety z płyty. Musiał bym je najpierw
pobrać z debian.org. W takim razie jakie muszę pobrać, żeby
zainstalować nowsze G++? Próbując zainstalować jaką kolwiek aplikację
system wyświetla mi, że wersja G++ chyba jest z byt stara.

Jakie pakiety powinienem zainstalować podstawowo?
Tzn. jakie są najbardziej przydatne?
(Chciał bym się zająć programowaniem w C++ pod linuxa no i pascala
potrzebuję na uczelnię.)

--
Pozdrowienia,
 malkowitch