Re: Lamerskie pytnia

jeśli masz cdromy lub dvd debiana to możesz zrobić tak:
1. Otwórz plik   /etc/apt/sources.list i wstaw # w każdej linii która go nie
ma
2. apt-add cdrom [powtórz dla każdego cdromu/dvd]

połączenie przez usb jest możliwe ale jeśli masz płytki to lepszy będzie ten
sposób [na początek]

Pozdrawiam
Kuba

--
Kuba Plichciński

www.FabrykaHostingu.pl
Najlepsza hurtownia hostingu dla Webmasterów i Firm IT