Polski uklad klawiatury i X-y z Xfce

Czesc
Mam zainstalowany Xfce wersja polska, jendak nie mogê
usyskaæ uk³adu polskiej klawiatóry poczynaj¹c od xedit
i koñcz¹c na anjucie i kile ... którko mówi¹c nigdzie
:).
Przeszuka³em pliki kongiuracyjne ale baz skutku, pod
konsol¹ nie mam problemu, nie znalaz³em równie¿
niczego odowieniego w ustawieniach menad¿era okien.
Pytanie brzmi co trzeba zmeniæ aby by³o dobrze ? :).
Z góry dziêkujê za pomoc.
Lukas