Re: Tłumaczenie gratis

Epilog:

1. Spamerzy są coraz bardziej bezczelni w swoich metodach
2. Wysyłanie wiadomości bez zgody odbiorcy/odbiorców jest przestępstwem
3. Jeśli jesteś adminem tego serwera ZADBAJ O DZIAŁANIA SWOICH KLIENTÓW
4. Nie jestem nastolatkiem
5. Nie wszyscy na tej grupie administrujemy serwerami w Polsce lub tylko w
Polsce
6. Afganistan, Irak, Libia to również przypadki aktywnego ataku na gniazda
terrorystów (argument bez moralnej oceny)
7. Każdy kto broni spamerów przyczynia się do ich rozrostu i wzmożenia ich
działań
8. To nie jest rozprawa polityczna tylko żale admina serwerów z Debianem na
zaśmiecanie mojej ulubionej listy
9. Nie znam admina, który by nie potraktował DoS'em kogoś upierdliwego
10. Sam nie zastosowałem DoS na tym serwerze i gdybym mówił poważnie to bym
zaproponował wspólnę metodę DDoS - ale jeśli jesteś adminem tej maszyny to
mam nadzieję, że się wystraszyłeś i pomyślisz jak poskramiać nieuczciwych
klientów.

Poniosło mnie, bo lista debiana jest na tyle specyficzna, że żeby na nią
trafić z polską reklamą trzeba o niej wcześniej wiedzieć, to nie jest jakiś
japoński spam z automatu ale celowe działanie jednego z grupowiczów - i to
mnie boli najbardziej.

Dyskusję uważam za zakończoną, gdyż wątek jak sobie radzić ze spamem jest w
osobnym wątku.

Wszystkich sfrustrowanych lub zbulwersowanych adminów pozdrawiam.

Kuba

--
Kuba Plichciński

www.FabrykaHostingu.pl
Najlepsza hurtownia hostingu dla Webmasterów i Firm IT