Re: Wyłącznienie restartu XFree86 i układ klawiatury na laptopie

On Fri, Oct 06, 2006 at 10:09:29PM +0100, Paweł Krzywicki wrote:
> witam serdecznie!

> tj jak mam u siebie 1 GB ramu to go będzie ciągnął jak wlezie tj zajmie mi
> całość Ram? ej chyba nie ...

Ależ właśnie dokładnie tak :)

> W warunkach
> normalnego uzytkowanie (co rozumiem jako bezproblemowe działanie aplikacji
> zwalnianie i przydzielanie pamięci wtedy kiedy jest to potrzebne) chyba
> Debian nie jest aż tak pamięciozerny...

Pamięciożerność aplikacji to nie pamięciożerność systemu. Swego czasu
były różne artykuły na temat działania podsystemu pamięci - pogoogluj
sobie i poczytaj, warto wiedzieć choć z grubsza jak to działa.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216