Re: Wyłącznienie restartu XFree86 i układ klawiatury na laptopie

On Fri, Oct 06, 2006 at 10:09:29PM +0100, Paweł Krzywicki wrote:
> witam serdecznie!
>
> tj jak mam u siebie 1 GB ramu to go będzie ciągnął jak wlezie tj zajmie mi
> całość Ram? ej chyba nie ... no ale ze mnie ekspert nie jest .../ nawet po
> uruchomieniu KDE superkaramby i innych apletów KDE , co wiadomo że strasznie
> zapychają pamięć, uzywa mi zaledwie 250-270 Mb średnio. W warunkach
> normalnego uzytkowanie (co rozumiem jako bezproblemowe działanie aplikacji
> zwalnianie i przydzielanie pamięci wtedy kiedy jest to potrzebne) chyba
> Debian nie jest aż tak pamięciozerny... Oczywiście mogę się mylić...
> pozdrawiam

Właśnie tak!
Jeśli masz dużo pamięci to system powinien z niej korzystać i tak włąśnie
robi linux.

             total       used       free     shared    buffers	     cached
Mem:       1036420    1020640      15780          0        516       742572
-/+ buffers/cache:     277552     758868

   Szymon Florian     |     szymon::concretec.pl