Re: Wyłącznienie restartu XFree86 i układ klawiatury na laptopie

witam serdecznie!

Dnia poniedziałek, 2 października 2006 18:23, Marcin Owsiany napisał:

> Z prawie każdej. Pamięć nieużywana się marnuje, więc Linux używa ile
> może na pamięć podręczną dla systemu plików, żeby przyspieszyć operacje
> dyskowe.

tj jak mam u siebie 1 GB ramu to go będzie ciągnął jak wlezie tj zajmie mi
całość Ram? ej chyba nie ... no ale ze mnie ekspert nie jest .../ nawet po
uruchomieniu KDE superkaramby i innych apletów KDE , co wiadomo że strasznie
zapychają pamięć, uzywa mi zaledwie 250-270 Mb średnio. W warunkach
normalnego uzytkowanie (co rozumiem jako bezproblemowe działanie aplikacji
zwalnianie i przydzielanie pamięci wtedy kiedy jest to potrzebne) chyba
Debian nie jest aż tak pamięciozerny... Oczywiście mogę się mylić...
pozdrawiam
--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030