Re: acx100 i nowy debian

rip> Ot taki mały kłopot. Wiem, jak zainstalować tę kartę jak już mam debiana i połączenie z siecią.
rip> Pytanko czy nowy instalator potrafi wykryć DLink 520+ i moge wykonać instalację przez sieć?
rip> Jeśli nie mogę to czy muszę ściągać komplet płyt czy mogę jakoś sprytnie wykonać instalację
rip> przy minimalnym zużyciu płyt tak aby uruchomić w/w karte
rip> bezprzewodową i dalej dokonać instalacji
rip> po sieci?
rip> Jeśli ktoś ma w tym temacie doświadczenia to będę wdzięczny za podpowiedzi.
rip> Pozdrawiam

 ja ostatnio instalowałem ubuntu na laptopie.
 co prawda tam net byl po USB ale była też karta bezprzewodowa i
 podczas instalacji - konfiguracji sieci wykrył karte sieciowa
 "zwykła" na eth i bezprzewodową na ath (chyba ten interface
 bezprzewodowy sie zwie ath) - wszystko ladnie powykrywał.
 instalowałem z 1cd minimum.
 miałem również plytke Ubuntu LiveCd i tez tam ładnie wykrywał
 interfejsy sieciowe zarówno te na USB, eth jak i bezprzewodowe.

 generalnie jak instalowałem debiana albo ubuntu to starczył 1 cd a
 reszte się dociągało - zależy co kto używa - ja raczej serwerowo niż
 desktopowo.

 www.niecka.pl

--
Pozdrowienia,