Re: Wyłącznienie restartu XFree86 i układ klawiatury na laptopie

On Monday 02 October 2006 17:30, Janusz wrote:

> Wyłącz automatyczny start X-ów przy starcie systemu (w pliku
> /etc/initttab zmień linijkę 'id:5:initdefault' na 'id:3:initdefault:',
> lub na końcu linii 'kernel....' w grub.conf dodaj 3). Xy będziesz
> startował przez startx, ale po Ctrl+Alt+Bsp Xy zostaną wyłączone.

Co wy wszyscy z tymi initami? To nie ta dystrybucja. :)

update-rc.d -f kdm remove

Jak ktoś chce mimo wszystko automatycznego startu po zalogowaniu to można
sobie dodać do ~/.bash_profile coś takiego:

if [ -z "$DISPLAY" ] && [ $(tty) == /dev/tty1 ]; then
startx
fi

--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314