/boot - grub ustawia w menu.lst złą partycję

Witam

Jak do tej pory miałem osobną partycję na katalog /boot (hd0,4) w/g oznaczeń
gruba. Musiałem przenieść katalog boota na partycję główną / (hd0,0).

Problem w tym że np. przy instalacji "kernel-image" po uaktualnieniu
menu.lst ciągle wpis zmienia się na to co miałem kiedyś czyli

"root (hd0,4)" zamiast "root (hd0,0)"

Przy restarcie system nie startuje wyświetla "file not found...." I musze to
ręcznie znów edytować.

Gdzie mogę to zmienić żeby wiedział już ze boot jest na partycji głównej a
nie na osobnej?