Re: zgrywanie video - raz jeszcze!

Dnia 22-09-2006, pią o godzinie 08:02 +0200, Tauzen napisał(a):
> Nie rozumiem dlaczego mój poprzedni post dotyczący możliwości
> zgrywania sygnału z kamery analogowej poprzez kartę video Pinnacle
> został zdezauowany - w końcu przeszedłem na Debiana aby raz na zawsze
> pozbyć się windy.
> Gdzieś w odpowiedzi było, że list wysłałem nie na tą listę. Skoro
> mówimy o Wi-Fi, pendrakach itp to dlaczego temat kart video jest nie
> na tą listę?
> Sprawa jest nadal aktualna.
> Pozdrawiam
> Tauzen
Przepraszam. Moja wina, zaćmę jakąś miałem.
Temat bardziej kojarzy mi się z obróbką wideo niż z samym systemem
operacyjnym. Po prostu nie jest to problem specyficzny dla Debiana,
chyba że chodziło ci o uruchomienie karty, a  nie o program do zrzutu.
Ale w żaden sposób nie chciałem urazić ciebie, takie było moje odczucie.
Jeszcze raz przepraszam.

Jeśli twoja karta jest obsługiwana przez system, to powinien wystarczyć
mencoder, albo np. cinelerra, nawet xdtv obsługuje nagrywanie z innych
źródeł sygnału niż tv.

Mariusz Ufnal
umariusz@bydgoszcz.home.pl
JID UMariusz@jabberpl.org