Re: nagrywanie video za pomocą Pinnacle - help!

On Wednesday 20 September 2006 22:00, Mariusz Ufnal wrote:

> Ups. Nie ta lista!
>
> Jaka karta? Jaki Program?
> Ja używam liquid edition.
> Jak dam radę to pomogę, ale pisz na priv. Nie zaśmiecajmy listy.

Ale rozwiązanie problemu zawsze możecie podesłać na listę, prawda? :-) Nic
bardziej nie irytuje, niż znalezienie kogoś, kto miał podobny problem i nie
odnalezienie rozwiązania, bo wątek poszedł w off-list... :-) nawet jeżeli był
nie związany z daną listą.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]