Re[2]: problem z logowaniem do mysql

Witam,

Zgadza się, Krasnal to cudo pod wingrozę, ale tylko w ten sposób
mogłem napisać cokolwiek nie siedząc na okrągło w pracy.

Sprawa poległa bo okazało się, niestety już "na żywo", że maszynka
która pełni rolę serwera nie dała sobie rady z obciążeniem.
Popalić dało też łącze... strony otwierały się po 20-45 min.

Czyli totalna porażka

Pozdrawiam,

Marcin Walka

W Twoim liście datowanym 19 września 2006 (16:46:05) można przeczytać: