Re: blokada logowania użytkownika jako root

Dnia 18-09-2006 o godz. 17:20 Rafal Bujnowski napisał(a):

> Oczywiscie sugeruje wczesniej samemu dodac sie do tej grupy, zeby potem
> nie bylo booo :)
>
> Pozdr.
> Rafal
>
> --
> Pozdr.
> Rafal Bujnowski

Wielkie dzięki.
Wszystko teraz działa jak powinno (oczyiście dodałem się do grupy;) )

Tomek

Już w najbliższą sobotę - 23 września na Polach Mokotowskich
w Warszawie odbędzie się Spacer Ludzi Dobrej Woli!
Maszeruj z nami i pomagaj!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fecco.html&sid=875