Re: ubuntu na notebooku

On Tue, Sep 19, 2006 at 09:29:45AM +0200, Krzysiek Kiełczewski wrote:

> W sensie, że jest to sterownik pisany bez dokumentacji. I zawsze możemy
> być tą osobą, która będzie mogła wysłać bugreporta... Ja bym się bał
> pisać po NTFSie spod linuksa bez częstych backupów.

A, czyli standardowy problem, myslalem ze cos specyficznego dla captive.
Nawiasem mowiac ten sterownik wydaje sie byc o tyle bezpieczniejszy, ze
uzywa sterownikow windows, wiec o ile API zostalo rozkminione dobrze, to
powinien dzialac ok...

Marcin
--
Marcin Owsiany <marcin@owsiany.pl>              http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216

"Every program in development at MIT expands until it can read mail."
                                                              -- Unknown