Re: problem z logowaniem do mysql

On Mon, Sep 18, 2006 at 01:14:01PM +0200, debi wrote:
> Mam napisaną małą bazę rejestracji studentów na zajęcia punktowane.
> i zgryz mam taki, że nagle po przeniesieniu z Krasnala (na nim była
> pisana i sprawdzana baza) na debianka nie da się zalogować...

Co to jest "Krasnal"?

> Przy próbie zalogowania dostaję taki komunikat:
>      Fatal error: Call to undefined function: mysql_connect() in /www/main/sumy/sk/skrypty.php on line 9
[...]
> Żeby było ciekawiej logując się przez phpmyadmin'a na tego samego
> użytkownika i hasło loguję się do bazy na serwer bez problemu.

Czy ten phpmyadmin działa na tym samym serwerze i korzysta z tego samego
PHP?

Sprawdź czy moduł mysql jest ładowany w plikach konfiguracyjnych PHP
(/etc/php... nie pamiętam ścieżki, ale tylko te pliki są w tej okolicy).

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216