Re: Nvidia smieszny problem i Kde 3.5.4 na kolanach prawie...

No witam !

Zrobiłem już zaróno sterowniki Nvidii jak wcześniej już naisałem a dzisiaj
udało sie skomunikować aplikacje KDE no i wszystko chodzi jak należy...

Problemem było jak napisał W Ziniewicz zakichany localhost ale kwesia jest
taka że  lo miał konkurenta tunl0  co mnie troche z tropu zbiło ale po
odpowiednich wpisach konfigurujących 127.0.0.1 działa wszytsko jak powinno
miało to cos wspólnego z moim WIFI ponieważ interfejs tunl0 pojawił się
dopiero po zainstalowaniu karty sieciowej WIFI a instalowałem to zgodnie z
jednym z artykułow o rt2500 chipie

pomijając wszystko zarówno sieciówka jak i KDe chodzi bardzo szybko (chodzi
szybko bo mam 1.5 GB ramu u siebie ) spowrotem

a za wszelką pomoc dziękuje zlwłaszcza za sugestie o localhost

Pozdrawiam Paweł Krzywicki
--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030