wvdial

Witam,

Problem jak nastepuje: wvdial całkiem nieżle się sprawdza. Jest tylko jedno małe ale, w momencie kiedy jest zajęte wvdial probuje ponowić łączenie od razu (bez 2-3s. przerwy) zawiesza modem. Przegooglałem dośc dużo wątków na temat wvdial ale rozwiązania nie udało mi się znaleźć. Dziwne w tym wszystkim jest to że w momencie kiedy połączenie zostanie nawiązane a następnie zerwane zajętość nie zawiesza modemu. Być może jest inny "dialer" z front-endem pod X (Do wvdial używam gnome-ppp). Ktoś w dzisiejszych czasach boryka sie jeszcze z modemem ?

pozdr,