Miesznaie pakietów

No witam serdecznie !

Po walkach z dcopserver i "socketami" wszystko zrobiłem już pięknie mam
jednakże inny problemik mały jak sądze ale zawsze mianowicie lubie sobie
czasem popisac  w czymś takim jak designer-qt4 no i tu właśnie jest problem
bo gdzy teraz chce go zainstalować wywala mi się błąd że chce odnistalować
libgl1-mesa-glx x-window-system xorg ( swoją droga gdzie sens i logika
designer w tekstówce nie działa) wiem że w preferencjach apta można ustwić to
w jakiś sposób  że będzie działało dobrze i qt4-designer i xorg ale nie wiem
jak gdzyby ktoś był tak łaskaw i objaśnił mi to to bymbył zoobowiązany
--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030