Re: debian postfix i stopka

On Saturday 16 September 2006 14:23, albert wrote:
> Witam
>
> Przerabial ktos cos takiego? jest dzialajacy postfix z mysql no i gorze
> zamarzylo sie dodac do kazdego wychodzacego maila stopke, moze jest jakis
> soft ktory mozna podpiac do
> postfixa ktory to spelni czyli dodanie stopki

Witam.

Mam nadzieję, że nie muszę robić szerokiego wstępu opisującego jak złe i
naganne jest zachowanie, które będziesz próbował uzyskać. Nie wspominam tylko
o problemach z podpisami cyfrowymi czy MIME w ogóle, ale także problemami
natury prawnej, które mogą się pojawić. MTA zgodnie z RFC nie powinien
ingerować w treść wiadomości (poza nagłówkiem typu Received:)!

Napisawszy to w skrócie i widząc, że pewnie w ogóle się tym nie przejmiesz
możesz spróbować przeczytać kilka wiadomości w archiwum listy postfix... Do
tego lekturą, która może się przydać:

http://www.paw.za.org/docs/howtos/postfix-altermime/postfix-altermime-howto.html#toc2

PS: zaznaczam, że nigdy nie wdrożyłem czegoś takiego u siebie, choć istniała
groźba. Stanowczo odradzam takie posunięcie - lepiej wdrożyć coś takiego u
klienta.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]