Re: esound and skype

Jerzy Patraszewski napisał(a):
> Jak doniosły WSI, dnia Sat, 16 Sep 2006 01:14:53 +0200

Sprawdzałem wcześniej ale nic nie zauważyłem, dla pewności sprawdziłem
jeszcze
jeden raz i nic wszystko wykręcone na maksa.

Miałem podobny problem tylko że u mnie na koncu jeszcze  jakiś błąd
wywalało,
nie pamiętam jaki. Pomogło usunięcie katalogu ~/.Skype i nowe
skonfigurowanie programu.
> Witam, jesli masz karte dzialajaca na alsie to nie potrzebujesz ani esd,
> ani arts'a, po prostu uruchamiiasz polecenie skype, wczesniej
> sprawdzajac ustawienia mixera - i... działa !!
> Pozdrawiam
> BTW: skype 1.2.0.18 + alsasound

Takowej karty nie posiadam, dźwięk wbudowany w płytę główna i niestety
aby nic
sie nawzajem nie blokowało musze używać esd. Na skype w wersji 1.2.0.18
była taka
sama sytuacja ;/
Nie wiem może muszę coś jeszcze włączyć albo coś w tym stylu aby zadziałało