Re: esound and skype

Jak doniosły WSI, dnia Sat, 16 Sep 2006 01:14:53 +0200
Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl> napisał(a):

> Przemek Leszczuk napisał.
> Witam.
> Moze gdazies dzwiek jest wyciszony, lub ptaszkiem w okienku
> zdezaktywowany.
> Pod menu start odnalezc narzedzie do regulacji sily glosu i
> odpwiedznie suwaki najpierw przestwic na max. Pozniej ewentualniue
> nieco przyciszyc. Dodatkwo posprawdzac okienka z aktywacja
> odpowiednich zrodel dzwieku. Ja pod moim Aurox 11.0 mialem podony
> problem.
> Byl wyciszony dziwiek od mikrofonu. O przy okazji dodam. Skype
> [...]
Witam, jesli masz karte dzialajaca na alsie to nie potrzebujesz ani esd,
ani arts'a, po prostu uruchamiiasz polecenie skype, wczesniej
sprawdzajac ustawienia mixera - i... działa !!
Pozdrawiam
BTW: skype 1.2.0.18 + alsasound

--
    Jerzy <sm0q> Patraszewski
    email: jerzy.patraszewski{at}pbw{dot}edu{dot}pl