Re: esound and skype

Przemek Leszczuk napisał.
> Witam
> Jak zwykle mam problem z dźwiękiem ;/
> A jest on oto taki: uruchamiam skype poleceniem esddsp skype.
> Uruchomiony mam serwer dźwięku esd. No i gdy chce do kogoś
> zadzwonić to słychać np sygnał ale już po połączeniu dźwięk
> zamiera :( no a skype nie wywala żadnych błędów ;/
> wszystkie inne programy działają bezproblemowo
> Używam wersji skype 1.3.0.37(beta)
> Mam nadzieję iż ktoś już zna rozwiązanie na ten problem :)
Witam.
Moze gdazies dzwiek jest wyciszony, lub ptaszkiem w okienku
zdezaktywowany.
Pod menu start odnalezc narzedzie do regulacji sily glosu i
odpwiedznie suwaki najpierw przestwic na max. Pozniej ewentualniue
nieco przyciszyc. Dodatkwo posprawdzac okienka z aktywacja
odpowiednich zrodel dzwieku. Ja pod moim Aurox 11.0 mialem podony
problem.
Byl wyciszony dziwiek od mikrofonu. O przy okazji dodam. Skype
u mnie powoli urudchamia sie nie oznaczajac zadna klepsydra zajetosci
komputera. Najpierw po kliknieciu w ikonke Skype na gornym
panelu Gnome przez chwilke nic nie dzieje sie. Gdy pojawi sie
jego okno ponownie trzeba poczekac nim pojawia sie kontakty.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0