Re: ubuntu na notebooku

Dnia 15-09-2006, pią o godzinie 21:33 +0200, Przemek Leszczuk
napisał(a):
> [...]
Partycje najlepiej zrobić z instalatora Ubuntu.

> windows standardowo nie widzi dysków linuksa
> co do linuksa to powinien sobie dać radę z ntfs wersja 2.6 jadra juz to
> obsługuje

Pod windą można użyć programu explore2fs i bez pen drive'a się obejdzie.
Z Ubuntu powinieneś standardowo widzieć partycje windowsowe.

Ubuntu wykryje pendrive'a bezproblemu. Jakby jednak nie chciał to pmount
powinno pomóc.

Pozdrawiam
e-gore