Odp: Aplikacja do "nagrywania" aplikacji OpenGL

Dnia 13-09-2006 o godz. 15:10 kaszak napisał(a):
> Witam. Szukam programu do nagrania tego, co się dzieje na
> fullscreenowanej aplikacji OpenGL (w moim przypadku chodzi o Tremulousa)
> do pliku avi (może być inny "strawny", byle nie gif ;) ). Ważne jest,
> aby program nagrywał też fonię. Wszystkie programy typu VNC odpadają,
> już próbowałem. Xvidcap za to ciągle wali segfaultami. Czy jest do
> tego
> tego
> jakiś inny programik?

Hmm. A w Tremulousie nie ma przypadkiem czegoś (jakiegoś polecenia w konsoli czy coś)
co pozwala nagrać rozgrywkę do pliku a potem wyrenderować do pliku video?
Sam się w to nie bawiłem ale wydaje mi się że na forum Trem-a gdzieś widziałem coś
o nagrywaniu rozgrywki do pliku (znaczy chodzi tu o nagrywanie "dema", które można
potem odtworzyć w samej grze; są gry które umożliwiają także renderowanie takich dem
do plików video).

Radziłbym popytać o taką możliwość na forum Tremulousa - tam na pewno będą wiedzieć.
Pozatym sami nagrywają takie filmiki i na pewno będą wiedzieć co i jak.

Tomek

Chippendales - Legendary Show From New York! Obowiązkiem każdej
kobiety jest choć raz w życiu zobaczyć show Chippendalesów - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd4.html&sid=869