Re: HotSpot na laptopie

Jak doniosły WSI, dnia Wed, 13 Sep 2006 16:38:36 +0100
Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisał(a):

> Jest jakies "slowo-klucz" ktore okresla czy karta "X" moze pracowac
> jako AP, czy nie?
>
> Marcin
Witam,
w zasadzie nie ma jednego prostego zapytania, ale żeby ci ułatwić to
wszystko co pracuje na mikrotik'u się nadaje... czyli
www.mikrotik.org.pl/sklep.php - moduły radiowe :)
Patrz po procesorach na kartach...

    Jerzy <sm0q> Patraszewski
    email: jerzy.patraszewski{at}pbw{dot}edu{dot}pl
    	   sm0q{at}rootshell{dot}be