Re: HotSpot na laptopie

Jak doniosły WSI, dnia Wed, 13 Sep 2006 10:32:27 +0200
Kuba Plichciński <kuba@fabrykahostingu.pl> napisał(a):

> Zanim pogrążę się w temat...
> Czy jest możliwe żeby przekształcić mojego laptopa z debianem i kartą
> "Intel Corporation PRO/Wireless LAN 2100" w hotspot? Czy da się to
> zrobić software'owo czy jest jakieś hardware'owe ograniczenie?

Witaj,
Rozumiem ze intela masz wbudowanego.
Z tego co wiem to ta karta nie może pracować jako AccessPoint, ale...
jakbyś sobie sprawił karte na Prism 2.5 (jakieś Senao albo Proxim'a) to
mozna z niej zrobić AP na standardowych modułach kernelowych (hostap),
poza tym jest to o niebo lepsza (tzn do zabaw z WiFi - czyli
kismety, fakeAP, airsnorty itp klimaty ;)) od intelowskiej.
Ogólnie - google is Your friend

--
    Jerzy <sm0q> Patraszewski
    email: jerzy.patraszewski{at}pbw{dot}edu{dot}pl