Re: [FLUG] [Actus] I Zjazd Przedstawicieli Kol NaukowychInformatyki od 6 do 8wrzesnia w Swinoujsciu.

      From:
            Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl>
        To:
            actus@vix.netsync.pl
        CC:
            Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug@linuxnews.pl>,
            linux@lists.cifrid.net, lista@flug.org.pl,
plug@lists.linux.org.pl,
            wlug@wlug.ists.pwr.wroc.pl
Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Tego lata robi sie corac ciekawiej jezeli chodzi o spotkania
> linuxowe, informatyczne. Mam kolejna propozycje tym razem na wrzesien,
> o ktorej ja niedawno dowiedzialem sxie od kolegi.
> O tym Zjezdzie pod http://zpkni.klubinformatyka.pl
Witam.
Tym razem bylo jedno z bardziej udanych spotkan i
duzo lepszego niz przypusczalem. Do tego w impreza byla
darmowa. Poznalem tu nowych kolegow w wiekszosci z Krakowa.
Obszerny opis Zjazdu znajduje sie w techblogu
Przemka Kulczyckiego pod
http://metal.eu.org/techblog/2006/09/11/relacja-z-zpkni/
Natomiast zdjecia pod
http://kernel.agh.edu.pl/gallery/main.php?g2_itemId=964&g2_page=1

Zjazd Przedstawicieli Kół Naukowych Informatyki zorganizowany był przez
KNI BIOS z Uniwerku Szczecińskiego. Trwał 3 dni. Zamieszkalismy w
pieknym
Osrodku Wypoczynkowym Meduza. Udział wzięło ok. 10 kół.
Na prezentacjach omawialismy zagadnienia dotyczace informatryki
Linuxa, bezpieczenstawa transmisji i przechowywania danych,
zagadnien informatycznych zwiazanych z telefonia komorkowa.
POd koniec Zjazdu trzeciego dnia Przemek opowiedzial nam o
Studenckim Festiwalu Informatyki w Krakowie. Najblizszy
odbedzie sie w marcu. Bedzie, to  3-dniowa impreza. Wiec
poza Jesienia Linuxoa, Zimowiskiem Linuxowym TLUG-u i
Pingwinariami bedziemy mieli kolejna ciekawa impreze.
Pobyt w osrodku wypoczynkowym Meduza byl bardzo
przyjemny. Mieszkalismy w pokojach z lazienkami.
Osrodek w kilku sasiadujacych budynkach. Wyzywienie bardzo
dobre. Pierwszego dnia mielismy uroczysta kolacje.
Drugiego dnia mielismy miec kolacje przy ognisku,
jednaze z powodu chwilowego deszczu przeniesiono ja
do jadalni no coz mielismy ja bez ogniska. Jednakze i tak
bylo przyjemnie. Mielismy rowniez czas na chodzenie po okolicy.
Ja z kolegami chodzilem na pobliska plaze. Z tego Zjazdu
powrocilem bardzo zadowolony. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0