Re: Nvidia smieszny problem i Kde 3.5.4 na kolanach prawie...

Jeśli chodzi o nVidie to nie masz najnowszego sterownika:P
U mnie jest 1.0-8774 i działa ok.
A w jakiej wersji masz x-server? Jeśli X11R7.1 to z tego co mi wiadomo to te sterowniki,
które masz, nie działają z 7.1 (z 7.0 jest ok). Ale podobno najnowsze (1.0-8774) już nie mają
problemów z X11R7.1.
Więc od instalacji nowych sterów proponuję zacząć.

Jeśli to nie pomoże, to może jakieś nowsze jądro (sam miałem pewien problem z
AGPGART na 2.6.16 ale na 2.6.17 już jest ok, ale kto wie czy 2.6.17 nie ma jeszcze jakiegoś
innego problemu).

Jeśli to nie pomoże to zajżyj na forum dotyczące sterowników nVidii na linuxa (link można
znaleźć na stronie ze sterownikami) a ostatecznie skontaktuj się z pomocą techniczną
(adres też na stronie ze sterami) - bardzo fachowa pomoc (mi pomogli od razu jak napisałem
maila)

Tomek

Holender Tułacz opera romantyczna Richarda Wargnera
już 16-17 września na Scenie Muzycznej w Szczecinie.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd7.html&sid=871