Re: [Actus] Siodme Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2006.

Witam.
No coz tego lata pozostalo juz niewiele czasu.
Jednaze mozliwe by bylo do ok. 25 wrzesnia poki bedzie aktualna
letnia oferta Domow studenckich oczywiscie w ramach wolnych miejsc,
ktorych moze juz ubywac w zwiazku z egzaminami jesiennymi.
Reszta w powyzszym cytacie i mojej witrynui - link rowniez powyzej.
Kto chetny wykorzystac ostatnia mozliwosc tego lata ?
Zapraszam do Gdanska. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0