Re: Odp: [OT] gcc

===== Dnia: niedziela, 3 września 2006 01:36, Michal Prokopiuk pisze:
[ciach]
> Nie chcialem flame wywolywac :).
> Co do samej ksaizki, moze sprecyzuje - chodzi mi bardzie o c i
> programowanie w srodowisku unix/linux. moze duzo wymagam :D, ale cos, co
> nie tylko usystematyzuje wiedzena temat skladni jezyka, ale tez wskaze
> droge do programowania uslug, intereakcji z systemem, czy nawet jakis wstep
> do programowania pod iksy.
>
> Programowac potrafie, podstawy C znam, chcialem po prostu nauczc sie
> programwac systemowo tak, zeby mozna to bylo np bez wstydu do cv wpisac :).
> Ksiazka (przynajmniej mnie) duzo daje, tak wlasnie nauczylem sie perla -
> [...]
[ciach]

Trochę spóźniona odpowiedź, ale... :)

Mówiąc całkiem poważnie, to jesli znasz podstawy C, to chyba wszystko masz w
manualach (sekcje 2 i 3, pakiet manpages-dev w Debianie) i dokumentacji
info/html do glibca (pakiet glibc-doc). I chyba starczy. A tematycznie to
masz to mniej więcej tu poukładane:

http://matrix.umcs.lublin.pl/pas/

pzdr,
jmb

PS. Wysłałem także na priva, bo miałeś ustawione (po co???) 'Reply-To:'...