Re: alsa pod 2.6.16

On Saturday 09 September 2006 10:02, Przemek Leszczuk wrote:

> Tak to wiem ale przy ładowaniu modułów z jądra wystepuje błąd ;/ tak jakby
> moduł był niepoprawny w zasadzie jest tak z każdym modułem od dźwieku :(
> więc chciałem alse skompilować ale tutaj też wystepuje bład.
>
> czekam na więcej pomysłów :)

Dlaczego kompulujesz względnego starocia 1.0.9rc4 a nie np. 1.0.12 albo
1.0.13rc1?
Może warto wypróbować:
apt-get install module-assistant
m-a prepare
m-a build alsa-source
m-a install alsa-source
--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl

200 zlotych bonusu w eliminacjach do Mistrzostw Europy dla Ciebie!
BETWAY.com >>> http://link.interia.pl/f199f