Re: apt i domyslna instalacja sugerowanych pakietow

Hmm..., u mnie nie instaluje, za to aptitude tak (chyba, że dasz opcję -R).

$ apt-get -s install xplanet
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności... Gotowe
Polecane pakiety:
  xplanet-images
Zostaną zainstalowane następujące NOWE pakiety:
  xplanet
0 zaktualizowanych, 1 nowo zainstalowanych, 0 do usunięcia i 31 nie
zaktualizowanych.
Inst xplanet (1.1.2-1 Debian:3.1r3/stable)
Conf xplanet (1.1.2-1 Debian:3.1r3/stable)