kernel 2.6 w debianku stable

hejka

mam jajko instalowane z paczki oraz grub-a

jajko: boot/vmlinuz-2.6.8-2-k7

w debianie stable jest juz nowe jajko:

The following NEW packages will be installed:
 kernel-image-2.6.8-3-k7
The following packages will be upgraded:
 kernel-image-2.6-k7

i tutaj mam do Was pytanie, poniewaz zawsze sam recznie kompilowalem
jajka z serii 2.4.x

czy jak apt bedzie upgrejdowac to jajko to o cos bedzie mnie pytac ?
w sensie czy bede musial konfigurowac od zera jak w przypadku zwyklej
kompilacji ??

czy plynnie przejdzie instalacja jak w przypadku zwyklych pakietow ?
czyli skorzysta z dotychczasowej konfiguracji jajka ? i zainstaluje to
co musi byc i jest juz w aktualnym ?

pozdrawiam
bieniu