Re: automatyczna akutalizacja przy pomocy apt

Hej!

On Wed, Sep 06, 2006 at 03:13:01PM +0100, Marcin wrote:

> jest paczka pt. cron-apt o wdziecznym opisie "automatic update of packages
> using apt-get" ale czy jest to faktycznie praktyczne i bezpieczne nie mialem
> okazji sie przekonac.

cron-apt jest bardzo praktyczny, gdyz wyrecza z koniecznosci
samodzielnego sprawdzania, czy sa jakies nowe wersje paczek.

Moze tez byc bezpieczny, o ile sluzy wylacznie do pobierania
najnowszych wersji paczek i informowania administratora
ktore pakiety wymagaja aktualizacji :)

Pozdrawiam,

P.