Re: Apt/ aptitude problem - pomocy

Dnia Tuesday 05 September 2006 10:14, Mariusz Kruk napisał:

> strace(1) niczego sensownego nie sugeruje?
Ja w strace znajduję tylko rzeczy oczywiste, ale szczerze się przyznam, że
bardzo mocno się temu nie przyglądałem.
Z ciekawostek: to aptitude ruszył i wydaję się działać poprawnie, pytanie, na
ile poprawnie i na jak długo? Liczę że najpóźniej przy przejściu na stable
sprawa się wyjaśni, choć wolałbym szybciej.

Faktem jest, że bug jest już przez kogoś zgłoszony, choć nie wiem jak to do
końca działa: czy mogę dołożyć wynik swojego strace`a? Czy też zgłosić swój
błąd? Dotej pory nie czułem nigdy potrzeby ani siły zgłaszania  błędów...

pozdr
Krzysiek