Re: [FLUG] Oscamp-2006 Konferencja w Ojcowie 26-27 sierpnia.

Witam.
Mielismy bardzo ciekawa i nieco rozniaca sie od innych impreze.
Nasze prelekcje byly w dosc niesamowitych miejscach.
Najpierw w Ciemnej Jaskini. Najpierw Lukasz Bromirski nam mowil
o Routingu IP, sieciach komputerowych bezpieczenstwie transmisji danych.
Pozniej Jaroslaw Sajko nam powiedzial o bankowosci elektronicznej.
Dosc ciekawie wyglodaly nasze przezrocza na scianie wewnatrz jaskini.
Obraz taki nieco powyginany i postrzepiony na brzegach
co dalo niesamowite wrazenie.Zeby tylko tam nie bylo tak zimno.
No coz jednak bylo ciekawie.  Wieczorem mielismy kolejne relekcje
tym razem w ruinach zamku. Blazej Miga nam powiedzial o webserwerach z
PHP.
Kilka miesiecy temu w grupach linuxowych mielismy rozmowe
o zasilaniu awaryjnym komputerow ze spalinowego agregatu
pradotworczego porzez UPS. Tak wlasnie tutaj zasilane
mielismy notebook i rzutnik i dalo sie uzywajac agregatu budowlanego.
W niedziele wybralismy sie do neolitycznej wioski.
Tu nam Pawel Rutkowski opowiedzial o ochronie danych z
uwzglednieniem technik komputerowych i jakotakiej transmisji w
Internecie. To niektore z naszych prelekcji. Poza tym w ramach rekraacji
roznego ordzaju zabawy, zawody sportowe , jazda rowerowa
po okolicy, strzelanie z luku do tarczy. Kto mial ochote
wzial udzal w Mistrzostw3ach Polski w rzucie dyskiem twardym. :)
Wiec przyjemnosci nam nie brakowalo. Akurat nam udalo sie
trafic na dobra i bezdeszczowa pogode co dosc istotne gdy jest sie
na biwaku. Wiecej informacji i zdjecia w witrynach internetowych
beda pozniej.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0