Re: [OT] gcc

gcc version 4.1.2 20060814 (prerelease)

Dnia 2-09-2006 o godz. 16:32 Lech Karol Pawłaszek napisał(a):
> gcc? To zależy jak rozumieć gcc.
>
> On Saturday 02 September 2006 16:26, Tomasz Kaźmierczak wrote:
> Jak Gnu C Compiler - to rzeczywiście nie kompiluje...
> ...lecz od dłuższego czasu gcc jest rozumiane jako GNU Compiler
> Collection, a w skład tej kolekcji wchodzi już także kompilator języka C++.

Może i gcc kompiluje kod C++, chociaż ja używam w tym celu g++. Jakoś
w moim przypadku każda próba kompilacji kodu C++ przy użyciu gcc
kończy się długą listą błędów (gcc version 4.1.2 20060814 (prerelease)).
Przy kompilacji tego samego kodu komendą g++ z opcją -Wall nie ma
nawet jednego warninga. Więc może chodzi tu o jakieś parametry dla gcc,
których nie podaję...?

> PS: proszę, zapoznaj się z netykietą - zwłaszcza o sekcji nt. toppostingu i
> wycinania zbędnych cytatów.

A co jest nie tak w moim sposobie wycinania niepotrzebnych cytatów?
:P

Tomek

Mega koncert - Duran Duran - Warszawa Służewiec 23 września 2006!
Zdobądź bilet dla siebie i swoich przyjaciół - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd2.html&sid=862