Re: [OT] gcc

Byl nastepujacy dzien: 2006-09-02 (Saturday), godzina 15:36:19 +0000.
Wtedy Michal Prokopiuk napisal(a):

> Hej.
> Sory za off topic, ale juz nie amm sily grzebac po ksiegsarniach,
> a nie chce znowu kupic kota w worku :(.
> Jaka ksiazke do nauki C/C++ bazujaca glownie na gcc moglibyscie polecic?

Uczyłem się z książki "Język C. Szkoła programowania" Stephena Praty
wydanej przez wydawnictwo "Robomatic". Bardzo miło wspominam tę książkę.
Widziałem, że nową wersję tej książki wydał Helion. Z tej serii mam też
"Język C++. Szkoła programowania" tego samego autora. Ta pozycja jest
również dobra (oceniam ją lepiej od symfonii), lecz troszkę słabsza
od książki do C (to tylko moja opinia).

--
Artur Duleba | gpg:0x5F938547 | rlu:305151
Olbrachcice Wielkie, 57-200 Zabkowice Slaskie, Dolny Slask