Re: NTP serwer na linuxie klienci - Windows

Wojciech Ziniewicz napisał(a):
06-08-31, marcinp <marcin.tryb-tekstowy@gazeta.pl> napisał(a):
Cześć

Jak to się robi żeby postawić serwer NTP na linuxie lub chociażby żeby
apt-cache search ^ntp
apt-get install (nie_pamietam_nazwy_paczki_serwera_czasu)
synchronizować stację Windows z serwerem na debianie .
Do tej pory ustawiałem tylko pojedyńcze stacje przez ntpdate .
:-)

Wystarczy ustawić   serwer czasu na stacji windowsowej klikając dwa
razy w okienko czasu,

Nie udało mi się jakoś .
Wstawiłem serwer czasu dla stacji XP w ustawieniach zegara z serwera linuxowego (serwer na debianie robi sobie ntpdate co pewien czas i to ustawia jego czas). Pokazał tylko błędy (na XP) że nie można ustawić czasu z tego hosta . Co musi być na serwerze linux jeżeli stacje XP nie są podłączone do internetu ?