Dwa DNSy w jednej sieci LAN - M$ i Bind

Witam

Mam siec lokalną 192.168.0.0. W sieci kilka komputerów przeważnie Windows
XP. Stworzyłem sobie lokalna domenę siec.prv. Debian (192.168.0.1) pracuje
jako router i m.in. serwer DNS. Wszystko ładnie działa, bind rozwiązuje
nazwy lokalne na IP np.

marek.siec.prv - 192.168.0.10
krzysiek.siec.prv - 192.168.0.11
itd.

Na komputerach klienckich jako pierwszy DNS ustawione jest 192.168.0.1

Mam również w sieci Windows 2003 Server (192.168.0.2) jako główny kontroler
domeny, jak wiadomo AD wymaga usługi DNS, chciałbym wykorzystać serwer z
Windows 2003.

Czy ma ktoś podobną konfigurację? Czy można jakoś połączyć te dwa DNSy, tak
żeby dalej działał Internet, rozwiązywanie nazw w mojej sieci lokalnej. Jak
skonfigurować binda żeby pytał DNSa z Windows jeżeli nie zna jakiejś nazwy i
odwrotnie?